وقتی به ماه اردیبهشت وارد می شوی انگار وارد بهشت بروجرد

 شده ای آن قدر این شهر زیبا می شود که دوست داری هر

ساعتش در میان بیشه زارها و شقایق هایش قدم بزنی

وقتی به سوی گلدشت می روی روحت جان می گیرد و

نفست با عطر گلهای وحشی باز می شود .

وقتی به روستاهای گپرگه ، ونایی و ... می روی بهشت زیبا ی

خدا را مشاهده می کنی .

ریزش نم نم باران تو را به یاد کودکی ات می اندازد و  هوای

دلپذیرش وجودت را صفا می دهد .

 در اشعار فارسی سروده شده است که اردیبهشت در بروجرد

چقدر زیباست .

گرچه صفاهان بهشت روی زمین است

                      لیک نیارزد به یک بهار بروجرد

از شما دوستان عزیز و کسانی که این وبلاگ را مشاهده

می کنند می خواهم حتما" در این ماه زیبا سری به این

شهر بزنند .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اردیبهشت بروجرد , بهشت


تاريخ : ۱۳٩٠/٢/٢٧ | ۱۱:۱٠ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

شاید یکی از دغدغه های معلمان توصیفی ارزیابی عملکرد دانش آموز در پایان سال است .

اگر هر معلمی با توجه به چگونگی نوشتن انواع ابزارهایی که یادگرفته و در طول سال کار دانش آموز را ارزیابی کرده باشد می تواند به راحتی نمره ی توصیفی دانش آموز را بدهد

برای اینکه بتوانید این کار را بکنید باید :

1- مانند روش کیفی آزمون مداد کاغذی را حتما" بگیرید اگر دانش آموزی نمره ی خوبی نگرفت و اشتباه زیاد داشت دوباره آزمون بگیرید .

2- ارزیابی کارهای عملی پوشه ی کار که در طول سال انجام داده است .

 سپس کلیه ی چک لیست ها و آزمون های عملکردی و آزمون های کاغذی و پوشه ی

کار را کنار هم قرار دهید و از مجموع آنها نمره ی توصیفی دانش آموز را بدهید . و فقط

 تکیه به آزمون مداد کاغذی نداشته باشید .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ارزیابی پایان سال


تاريخ : ۱۳٩٠/٢/٢٤ | ۱٢:۳۱ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

خوشبختی در سه جمله خلاصه می شود

               تجربه از دیروز

                         استفاده از امروز

                                   امید به فردا


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تجربه , خوشبختی


تاريخ : ۱۳٩٠/٢/۱٩ | ۱۱:٠٢ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

- جاهای خالی را پر کن .

  کسی که ایمان ندارد ...............................  است .                           ایران .................... ماست و مادر آن .................. می کنیم 

    آن که نمی بیند ....................... است .                                        

 آن که نمی شنود ................... است . 

  کسی که کار ندارد ...............................  است .                         

 کندو   محل زندگی ......................... است .

   من سیب خوردم .                    

 ............. سیب خوردیم .                

........ سیب خوردی .                 

........... سیب خوردید .       

........... سیب خورد . 

 ........    سیب خوردند                 پرنده در ................... زندگی میکند ..                                                                                                                                                                    

 شیر در ......................... زندگی می کند

 

  معلّم با .................... وارد کلاس شد                        

من از برادرم مواظبت می کنم تا ......................................................

وقتی به مدرسه می آیم .......................................................

کاش مادرم ...............................................................

وقتی روزنامه می خوانم ................................................................................

نوشا از کار کردن ..............................................................................

غذا برای انسان مثل ................................. ماشین است.                 

   غذا از ............................. پایین می رود .

بچّه ها ی رنگین کمان با هم ........................................ گذاشتند.

بچّه های رنگین کمان حرف ....................................... را گوش دادند .

بچّه های رنگین کمان رنگ های ................................ داشتند .

2- طبقه بندی کنید، کلماتی که از نظر صدای آخر شبیه  به هم هستند را کنار هم بنویسید . 

همه ی حتّی ساری حتماً موسی دیدی فعلاً لانه ی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- به جای حروف (  پ ) حرف دیگری قرار بده و کلمه ای با معنا بساز .

    پاک ......................       .......... اک ...        ........ اک .............                  

    4- جمله ی زیر را پرسشی کن و با علامت مناسب دوباره بنویس .

بچّه خر گوش ها با خوش حالی به کلاس  رفتند                                                                                                             

5- کلمات زیر رادسته بندی کن . ( با توجه به صدای آخر  )

   مدرسه -  راه ادامه همیشه کلاه چاه پرنده

                  

                                          

6- از کلمه های داخل کمانک استفاده کن  و جمله ها را دوباره بنویس .

نرگس با خواهرش به مدرسه رفت . ( آن ها ) ..............................................

علی کتاب داستان خرید . ( شما ) ...................................................

7-  بخش های زیر را با هم ترکیب کنید و کلمات  معنادار بنویسید .( 5 کلمه )

           ( کا نه د و لا ما دا ) ................................................ .

8- جدول را حل کن .

 

 

 

 

     Ý

Ý

 

 

 

 

 

 

 

Ý

 

 

 

 

 

Ý

1- وسیله ی نوشتن ..

2- یکی از رنگ های رنگین کمان .

3- مخالف شب .

4- دوست مهربان .

 

 

9- به کلمات زیر ( تر ترین ) اضافه کنید و جمله بسازید .

شور : .................................................................................................

تلخ : .................................................................................................


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آزمون بنویسیم , مرور دروس بنویسیم


تاريخ : ۱۳٩٠/٢/۱٥ | ۱٢:٠٤ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

دستانت را می بوسم

و روزت را تبریک می گویم

و آرزوی سلامتی برایت دارم

اگر نبودی ، دکتر ، مهندس ، جراح مغز و اعصاب ، استاد دانشگاه ، مادری مهربان ، پدری

فداکار وجود نداشت

چرا که با صبرت ، عشقت ، حوصله ات ، مرا به آنچه آرزویم بود

هدایت کردی

و هر روز که روز معلم می شود به یادت می افتم و خاطرات با تو

بود ن را  مرور می کنم .

معلم عزیزم روزت و همه ی روزهایت  مبارک باد

این روز عزیز را به تمامی همکارانم و اساتید دانشگاه تبریک

می گویم

 

    نگارنده : فاطمه  یوسفی پور معلم پایه دوم ابتدایی 

    وبلاگ نویس پایه دوم ابتدایی


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: دکتر , آموزگار


تاريخ : ۱۳٩٠/٢/۱۳ | ۱٠:۳٢ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.