موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اربعین


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/٢۳ | ۱٠:٢۸ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

                                                                                                                                                                                    چک لیست و فهرست وارسی مشاهدات درس بخوانیم  پایه اول و دوم   و سوم   

در این چک لیست : گویه ( اهداف درس ) و ردیف ( شماره دانش آموزان) می باشد. همکاران می توانند در کلاس ها با پایه بیشتر نیز با اضافه کردن به لیست پایه ها و اهداف مورد نظر از این نوع چک لیست استفاده کنند.

 

گویه

                                                              ردیف

 

1

2

3

4

5

6

7

8

درس را به راحتی می خواند

پــا یــه  او ل

 

 

 

 

 

 

 

 

گوش کن و بگو را درست  نادرست را انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

چند کلماتی که با " بان " است را نام می برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمه ربط " را "  را در جمله به کار می برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات درس را به راحتی می نویسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

درس را به خوبی می خواند .

پـــا یــه   دوم

 

 

 

 

 

 

 

 

به خوبی گوش می دهد و به خوبی پاسخ می دهد

 

 

 

 

 

 

 

 

نکات دستوری و واژه آموزی را به خوبی پاسخ می دهد

 

 

 

 

 

 

 

 

برای شکل ی که صدای آ میدهد کلمه می گوید

 

 

 

 

 

 

 

 

به خوبی کلمات درس را می نویسد

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب بنویسیم را به خوبی انجام میدهد

 

 

 

 

 

 

 

 

درس را به راحتی می خواند

پـــا یــه  ســو م

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات مادر ابر باران را بخش و صدا می کند

 

 

 

 

 

 

 

 

صدای "ر" را می تواند با حروف مصوت ترکیب کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات را می تواند بنویسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نشانه را در جدول تشخیص می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: چک لیست چند پایه


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/٢۱ | ٧:۳٠ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

طرح درس روزانه درس بخوانیم پایه دوم ابتدایی

موضوع : لبخند شیرین         

 هدف کلی : آشنایی با فیزیو لوژی بدن و تقویت مهارت های زبان آموزی

اهداف جزیی : مراقبت از خود آشنایی به دندان دائمی و شیری آشنایی با آداب

اجتماعی تقویت حس رعایت آداب معاشرت  تشویق به رعایت بهداشت فردی آشنایی

با بعضی علائم راهنمایی و آشنایی با تنوین و بی

اهداف رفتاری: دانش آموز می فهمد که نباید با دندانش خوراکی سفت بشکند و

مسواک زدن را فراموش نمیکند و یاد می گیرد که دوستانش را مسخره نکند .

 

ارزشیابی تشخیصی : کتابدار چه کسی است ؟ نام کتابخانه ی سطح شهر چیست ؟

در آخر کتاب بخوانیم نام چند کتاب نوشته شده است ؟

 

 وسایل : کتاب ، گج تخته ،مولاژ دندان                   

  روش تدریس : داستانی، ایفای نقش، پرسش و پاسخ

 

 فعالیت معلم : نشان دادن مولاژ دندان برای ایجاد انگیزه ،توضیحات مقدماتی

درباره ی بهداشت دهان و دندان می دهد ، خواندن درس ، انجام فعالیتهای کتاب

بخوانیم ،توضیح درباره ی مسخره نکردن دیگران و انجام مسواک زدن در حیاط

( البته در جلسه بعدی )

 

فعالیت دانش آموز : خواندن متن درس ، گوش داد ن جواب دادن شرکت در کار گروهی

انجام کتاب بنویسیم  مسواک زدن با گروه اجرای نمایش  بچه ای که دندانش درد

می کند

 

 ارزشیابی پایانی : چند بار باید مسواک بزنیم ؟ چرا باید مسواک بزنیم ؟

 

نتیجه گیری : یاد گرفتید که بایدمواظب دندان خود باشید و کسی را به هر دلیلی

مسخره نکنید

 

فعالیت تکمیلی :  از بزرگترها بپرس چرا در سن پیری دندان مصنوعی می گذارند

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طرح درس بخوانیم , مسـواک زدن


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/۱٦ | ٧:٥۳ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: فضای کلاس


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/۱٥ | ۸:۱٤ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: کلمات هم معنی , جمله سازی


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/٩ | ٢:٤۱ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

آزمون های عملکردی :

یکی از آزمون های معتبر است که در ارزش یابی توصیفی مورد توجه قرار گرفته است . این گونه آزمون ها به قصد ارزش یابی از عملکرد واقعی دانش آموزان طراحی و اجرا می شود . به طور کلی آزمون عملکردی ، ابزار خاصی است که از طریق آن ، دانش آموزان با اجرای فعالیتی اثری را تولید می کنند یا عملا نشان می دهند که به چه میزان ، دانش و مهارتی را کسب نموده اند . بسیاری از این نوع آزمون ها در محیط واقعی یا شبه واقعی رخ می دهد .

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آزمون عملکردی , انواع آزمون عملکردی


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/٥ | ٦:٤٦ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

برا ی انجام واحد " قانون مداری" در کتاب کرامت می توانیم دانش آموزان را به مکان هایی که در ارتباط با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است ، ببریم .

من نیز برای آشنایی بیشتر دانش آموزان آن ها را به شهرک ترافیک که در "پارک مادر "

 شهرستان  بروجرد واقع است بردم و خیلی بچه ها استقبال کردند و با مقررات راهنمایی

 آشنا شدند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: قانون مداری , ترافیک , پارک مادر


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/۳ | ۱۱:٢٥ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

به مناسبت دهه  محرم ، هر ساله دانش آموزانم نمایشگاهی از خیمه گاه امام حسین( ع) برپا می کنند.

با برپایی این نمایشگاه می توانیم دانش آموزان را به حادثه بزرگ عاشورا  و ارتباط آن با

 موضوع درسی "کودک دوست داشتنی " کتاب هدیه های آسمان و وفای به عهد که واحد

 کرامت می باشد،نزدیک کنیم.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: نمایشگاه عاشورایی , خیمه گاه , کودک دوست داشتنی , وفای به عهد


تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/۳ | ۱۱:۱٧ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()

لالا بگم غروب وقتی            

      گهواره ببندم پای درختی               

   گهواره ببندم پای بیدی           

   نمیری تا بشی برام امیدی

لالالالا  بگم تاماه در آید           

    گلی هم رنگ تو شاید در آید       

                                     شکیبا دختر گلم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: لالالالا , لالایی مادرانه


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩٠/۱٠/۳ | ٩:٢٦ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه پایه دوم و چهارم ابتدایی بروجرد | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.